|
|
|
|
Sie können sich hier anmelden
|
Dieses Thema hat 5 Antworten und wurde 459 mal aufgerufen
|
|
|
|
ramsi
Besucher
|
|
26.02.2009 13:56
|
|
|
|
One year into his second tour of duty with St. Louis, the veteran quarterback was released Wednesday in a move that saves $1.3 million in salary cap space.
The club also released wide receiver Drew Bennett as it continues to position itself for the start of the free agency and trading period Friday.
Green's departure means the Rams will have a new backup quarterback this year. One possibility is Tampa Bay free agent Jeff Garcia, who played for Shurmur in Philadelphia in 2006. It's common for head coaches or offensive coordinators to have backups whom they have worked with in the past.
Meanwhile, Bennett's release is a wash — it saves the team only $50,000 in cap space. He signed a six-year, $30 million contract before the 2007 season as a free agent from the Tennessee Titans. But Bennett never came close to playing up to that contract in St. Louis, in part because of injuries.
As the Rams' No. 3 wide receiver in 2007, he caught 33 passes for 375 yards and three touchdowns. Last season, he never got started, suffering a season-ending foot injury after catching a 4-yard pass on the Rams' first offensive series of the opener in Philadelphia.
| | |
|
|
|
Rams_Max
Besucher
|
|
26.02.2009 14:55
|
|
|
|
find ich eigentlich voll ok!
| | |
|
Rupi
Besucher
|
|
26.02.2009 18:54
|
|
|
|
Absolut, Bennett war leider ein Griff ins Klo.
Und Green... bin froh dass der gute Mann noch lebt!
| | |
|
|
|
|
|
Ich glaube mit Bennett hatten wir einfach Riesenpech...
Ich meine, wer sich beim allerersten Offensive-Spielzug eine Season-Ending-Injury zuzieht...
Ich finde wir hätten ihn behalten können weil es uns auf Seiten der SC gar nix bringt. Wäre besser gewesen, er hätte im Camp zeigen können war er noch drauf hat ...
Bei Green ist es ok. Aber wer wird ihn ersetzen??? Wir haben niemanden wirklich den wir in den letzten Jahr groß gezogen hätten...
| | |
|
|
|
Rupi
Besucher
|
|
27.02.2009 09:40
|
|
|
Quote: MasterRamsFan schrieb am 27.02.2009 09:12
Bei Green ist es ok. Aber wer wird ihn ersetzen??? Wir haben niemanden wirklich den wir in den letzten Jahr groß gezogen hätten...
Leider doch..... Brock Berlin.. drufte sogar starten... 
| | |
|
|
|
|